Skip to main content

Löpande hjälp med marknadsföring
– vi ser till att det blir gjort

Vi håller era kanaler uppdaterade och ni får en extern kommunikatör som driver saker och ting framåt, någon ni kan bolla era tankar och idéer med.

1. Vi sätter en plan
Tillsammans sätter vi en plan och bestämmer vem som gör vad.
2. Avstämning varannan vecka
Ni håller oss uppdaterade med vad som händer och vi ger tips och inspiration.
3. Vi uppdaterar
Vi ser till att det blir gjort och följer er grafiska profil i allt.
4. Följer upp med statistik
Vi följer upp hur det gått och håller er uppdaterade.

Ni kan ägna er tid till verksamheten och era kunder

Tillsammans bestämmer vi vad vi ska fokusera på, vem som gör vad och har löpande uppföljningsmöten där vi presenterar hur det gått och går igenom vad som ska göras framåt. Vi kontaktar er där emellan om vi behöver material för att kunna upprätthålla uppdateringar enligt målet.

Vad ingår

Vi kan exempelvis hålla era sociala medier uppdaterade, skicka mailutskick, skriva artiklar, uppdatera webben, skapa trycksaker samt kampanjer och DR-utskick mm. Vi har tid avsatt för er varje vecka och vi har löpande avstämningar där vi även kan ge rådgivning kring vad ni bör satsa på framåt. Vi blir på så vis ett bra komplement till säljavdelningen eller er kommunikatör – som en extern marknadsavdelning.

Vad kostar det?

Det beror på hur mycket vi ska göra och hantera inom er marknadsföring men räkna med 20.000 kr ex moms per månad. Vi tror på långsiktiga samarbeten där vi blir en del av er verksamhet. Ni får erfarna kommunikatörer och kreatörer till er hjälp utan att behöva anställa och utbilda internt.

  • Webbplats till Prose
  • Webbplats till Söders blommor
  • Webbplats till Organox
  • Webbplats till Lekoseum
  • Webbplats till Fabrikant
  • Webbplats till Arcoma
  • Digitalt visitkort till VXO Garden
  • Webbplats till Lekoseum
  • Webbplats till MT Svets
  • Webbplats till Bravida Prenad
  • Webbplats till Skåningegård
  • Webbplats till Devolut
  • Webbplats till Envoy
  • Webbplats till Active Sound

Bli en del av
Team Odd

I större verksamheter blir vi ett komplement till deras kommunikatör (som ofta har alldeles för mycket att göra) och i mindre blir vi den externa marknadsavdelningen som sköter all kommunikation utåt. Våra kunder upplever det extremt lyxigt att någon bara fixar och kommer med mängder av idéer, någon som verkligen kan det här och har lång erfarenhet.

  • Det är ett nöje att samarbeta med Odd som lyhört och med den där extra frågan och förslaget ser till att resultatet blir extra bra. Så tacksam för ett proffsigt material!

    Sofia Mårdh, Devolut
  • Vi har upplevt Odd som mycket kunniga, professionella och flexibla. Vi är jättenöjda med samarbetet – och framför allt med resultatet!

    Karin Berg, HR-kommunikatör VTD
  • Stort tack för all hjälp och ett supertrevligt bemötande.

    Stina, LogoIT
  • Nina och hennes kolleger visar prov på kunskap och engagemang och vi på YoSab är mer än nöjda med arbetet som de gjort för oss.

    Adam Östergren, YoSab
  • Tack för väldigt bra och proffsig hjälp. Ni visade mig ”allt” jag behöver veta och var väldigt lyhörda och service-minded.

    Psykolog Henric Hagelberg

    Intresserad? Hör av dig och berätta mer om vad du behöver hjälp med.

    Tel.
    E-post

      Denna sida skyddas av reCAPTCHA och Googles Privacy Policy och Terms of Service gäller.